VIკლასი
თემა/თემატიკა
თემა:საქართველო
შუა საუკუბეებში
|
საათების რაოდენობა
5სთ
|
ესგ-ით მისაღწევი შედეგები
|
სავარაუდო სტრატეგიები/მეთოდები
|
რესურსები
|
შენიშვნა
|
|
|
X
საუკუნე: დავით დიდი კურაპალატი
|
1სთ.
|
საზ. მეც.V-VI.7. მოსწავლეს შეუძლია
დაახასიათოს
საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
ასოციაციური რუკა, რომელზეც თვალსაჩინოდაა გამოსახული დავით კურაპალატის
ღვაწლი ტაოს სამეფოს ჩამოყალიბებაში.
ფოტო- გალერეა ტაო-კლარჯეთის ეკლესია-მონასტრების შესახებ.
|
ფლიჩ-ფარტი, მარკერები.
კომპიუტერი,
ინტერნეტ-რესურსი.
|
|
|
|
ერთიანი საქართ ველოს მეფე ბაგრატ III.
|
1სთ.
|
საზ. მეც.V-VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს სხვადასხვა
ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული
მმართველობის ფორმები.
|
გაერთიანებული საქართველოს რუკა.
ცხრილის სახით წარმოდგენილი ინდივიდუალური სამუშაო: რომელი სამეფო სამთავროები აიღო ბაგრატმა
უბრძოლველად?
ბრძოლით ?
|
სახელმძღვანელო.
საწერი კალამი, რვეული, ინდივიდუალური ცხრილი.
|
|
|
|
დავით აღმაშენებელი
|
1სთ.
|
საზ. მეც.V-VI. 1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების
კითხვა და გამოყენება.
|
ვიდეო რესურსი დიდგორის ბრძოლის შესახებ.
https://youtu.be/Xk3oJzDtyA8
|
კომპიუტერი, ინტერნეტ-რესურსი
|
|
|
|
როგორ განაახლა დავით აღმაშენებელმა ქვეყნის ცხოვრება
|
1სთ.
|
საზ. მეც.V-VI.7. მოსწავლეს შეუძლია
დაახასიათოს
საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართ-
ველობაში მონა-წილეობდნენ.
|
დავით IV-ის
რეფორმები(წარმოდგენილი ფლიჩ-ფარტზე)
ქრონოლოგიური სკალა, რომელზეც მოსწავლე შეძლებს ბარათებით მონიშნოს დავითის
მიერ წარმოებული ბრძოლები.
სსსმოსწავლისათვის შექმნილი ტესტური სავარჯიშო,რომელზეც შეძლებს შემოხაზოს
სწორი პასუხი
|
ფლიჩ-ფარტი, მარკერები.
ფერადი ბარათები, ფორმატი, მარკერი.
თაბახის ფურცელზე შედგენილი ტესტი,
საწერი კალამი.
|
|
|
|
თამარ მეფე
|
1სთ.
|
საზ. მეც.V-VI.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს სხვადასხვა
ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული
მმართველობის ფორმები.
|
ვიდეო რესურსი თამარ მეფის შესახებ
https://youtu.be/RB9SROcE1JY.
დროის სკალა, წარმოდგენილი შესწავლილი მეფეების ფოტოსურათებით.მოსწავლე
შეძლებს თანმიმდევრობით დაალაგოს ისინი ეპოქების მიხედბით.
საშინაო დავალება მოდიფიცირებული ესე: საქართველოს გამოჩენილი მეფეები (ესეს შესაბამის ფოტოებს მოსწავლე უკავშირებს
შესაბამის წინადადებებს)
|
კომპიუტერი.
ინტერნეტი.
ფლიჩ-ფარტი,მარკერი, ფოტოები, სამაგრები
(ფოტოების დასამაგრებლად)
ფოტო-მასალა,
წებო,
თაბახის ფურცელი, მარკერი.
|
|
|
|
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა (ისგ) არის
სპეციალური საგანმანათლებლო
საჭიროების მქონე (სსსმ)
მოსწავლისათვის
შექმნილი, ეროვნულ სასწავლო გეგმაზე დაფუძნებული სასწავლო გეგმა.
მოსწავლე (სახელი, გვარი)
|
გოგიტა
მუმლაძე
|
||||||||||||
პირადი ნომერი
|
54901064326
|
||||||||||||
სკოლა
|
სსოპ
ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელი მანდაეთი
|
||||||||||||
კლასი
|
მე-6
|
||||||||||||
დაბადების თარიღი
|
30.09.2005
|
||||||||||||
ასაკი
|
12
|
||||||||||||
მშობლის/კანონიერი წარმომადგენლის სახელი,
გვარი
|
დედა
-მთვარისა ტალახაძე
მამა
-გია მუმლაძე
მეურვე/მზრუნველი
-
|
||||||||||||
ტელეფონის ნომერი
|
551
500-773
|
||||||||||||
იურიდიული მისამართი
|
ჭიათურა
სოფელი მანდაეთი
|
||||||||||||
ფაქტობრივი მისამართი
|
ჭიათურა
სოფელი მანდაეთი
|
||||||||||||
მისამართი
|
სოფელი
მანდაეთი
|
||||||||||||
ელ ფოსტა
|
|||||||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
იქმნება მულტუდისციპლინური გუნდის მიერ მოსწავლის სპეციალური საგანმანათლებლო
საჭიროების დადასტურებიდან ერთი თვის
ვადაში, ხოლო უკვე იდენტიფიცირებული მოსწავლეებისთვის 2
კვირის ვადაში.
ისგ-ის შექმნის თარიღი (წელი, თვე, რიცხვი)
-----------25.09.2017წ.--------------------------------------
მოსწავლის
ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირი
(კლასის დამრიგებელი) ნათია გოგოლაძე
სსსმ მოსწავლისათვის სკოლამ უნდა განსაზღვროს ინდივიდუალური სასწავლო
გეგმის შესამუშავებლად სამუშაო ჯგუფი (ისგ ჯგუფი), რომელშიც ერთიანდებიან სსსმ მოსწავლის საგნის მასწავლებლები, მშობელი,
ფსიქოლოგი, სპეციალური მასწავლებელი. ისგ-ის შეხვედრები
მნიშვნელოვანია ჩატარდეს წელიწადში მინიმუმ 4-ჯერ (იხ. ცხრილი). შეხვედრებზე განიხილება გეგმის შესრულების მიმდინარეობა და გეგმაში შესატანი ცვლილებები (თუკი, ამის საჭიროება არსებობს). გეგმის განხორციელების მონიტორინგის შედეგად გეგმა ექვემდებარება პერიოდულ ცვლილებებს.
|
|||||||||||||
|
(1)
შეხვედრა - I სემესტრის დასაწყისში, თარიღი ----19.09.2017----------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
სახელი, გვარი
|
|
|
სახელი, გვარი
|
საგანი
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
(2)
შეხვედრა
- I
სემესტრის ბოლოს, თარიღი -------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
სახელი, გვარი
|
|
|
სახელი, გვარი
|
საგანი
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
(3)
შეხვედრა -
II სემესტრის
დასაწყისში, თარიღი ------------- ისგ - ის
შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
სახელი, გვარი
|
|
|
სახელი, გვარი
|
საგანი
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
(4)
შეხვედრა
- II სემესტრის ბოლოს ------------------- ისგ - ის შეხვედრის მონაწილეები
|
||
|
სახელი, გვარი
|
|
|
სახელი, გვარი
|
საგანი
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
მონაცემები სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის მიმდინარე სასწავლო პროცესის თაობაზე
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმით სწავლების საჭიროება
(განმარტება: ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული შედეგების რაოდენობრივი და/ან თვისებრივი ცვლილება, რაც გულისხმობს
სასწავლო მიზნების მოდიფიცირებას - რაოდენობრივ შემცირებას, გამარტივებას
მოსწავლის მზაობისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით).
|
დიახ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი პასუხის შემთხვევაში, მიუთითეთ ის საგნობრივი პროგრამები
(საგნები), რომელთა ფარგლებშიც საჭიროა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნის/ების განსაზღვრა
_________________ჩვენი საქართველოში___________საჭიროებს
სასწაწავლო მიზნების მოდიფიცირებას, გამარტივებას და რაოდენობრივ შემცირებას.____________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შინ
სწავლების საჭიროება
(განმარტება: იმ შემთხვევაში, თუ სსსმ მოსწავლეს ჯანმრთელობის მდგომარეობა
არ აძლევს სკოლაში სიარულის საშუალებას, სკოლა მიმართავს მულტიდისციპლინურ გუნდს, რომლის დასკვნის საფუძველზეც სსსმ მოსწავლე სწავლას განაგრძობს შინ
სწავლების ფორმით. ამ შემთხვევაში მოსწავლე ირიცხება სკოლაში, მაგრამ არ ესწრება გაკვეთილებს.
სკოლა უდგენს მას
ინდივიდუალური სწავლების გეგმას, რომლის მიხედვითაც
მოხდება სსსმ მოსწავლის შინ სწავლება).
|
დიახ
ესაჭიროება შინ სწავლება ზამთრის პერიოდში,
1-2თვის განმავლობაში
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი
პასუხის შემთხვევაში, მიუთითეთ:
შინ
სწავლების ხანგრძლივობა: –––1-2თვე–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
შინ
სწავლებით უზრუნველყოფილი საგნები: ჩვენი საქართველო–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
პასუხისმგებელი
მასწავლებელი/ები ––––––ნინო გრძელიშვილი, ნაია მუმლაძე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
დატვირთვა
კვირის განმავლობაში: –––1სთ.––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინდივიდუალური განრიგის საჭიროება
(განმარტება:
იმ შემთხვევაში, თუ სსსმ მოსწავლეს ჯანმრთელობის მდგომარეობის,
ქცევის სირთულეების ან სხვა მიზეზის გამო უჭირს ყველა გაკვეთილზე დასწრება და
სკოლასთან ადაპტაცია, მულტიდისციპლნური გუნდის გადაწყვეტილებით , შესაძლებელია
ის საჭიროებდეს გაკვეთილებზე დასწრების ინდივიდუალურ განრიგს).
|
არა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი
პასუხის შემთხვევაში, სასწავლო დღეებისთვის დააკონკრეტეთ გაკვეთილები, რომელსაც
მოსწავლე ესწრება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
გარემოს აკომოდაციის საჭიროება
(განმარტება: სასწავლო გარემოს
აკომოდაცია ნიშნავს სასწავლო გარემოს ისეთი ცვლილებას, რომელიც არ იწვევს
ეროვნული სასწავლო გეგმის შინაარსის შეცვლას, არამედ ხელს უწყობს სპეციალური
საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის შესაბამისი სასწავლო გარემოს და
პირობების შექმნას)
|
დიახ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი
პასუხის შემთხვევაში, შემოხაზეთ საჭირო აკომოდაციის სახეები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ა) ინსტრუქციის აკომოდაცია:
·
ჟესტების ენა;
·
ბრაილის ანბანი;
ü
კომუნიკაციის ალტერნატიული საშუალებების
გამოყენება (ბარათებით კომუნიკაცია);
·
ტექსტის ლექსიკის გამარტივება
ü
ვიზუალური მინიშნება;
ü
ვიზუალური ცხრილი;
·
ფონტის გაზრდა;
·
ტექსტში მნიშვნელოვანი ადგილების
მონიშვნა;
·
ინსტრუქციის პერეფრაზირება;
·
ინფორმაციის გამეორება;
ü აუდიო მასალის გამოყენება.
|
ბ) გარემო პირობების აკომოდაცია:
·
სკოლისა და კლასის ფიზიკური გარემო;
·
საკლასო ოთახის მდებარეობა;
ü
მერხების განლაგება;
·
მოსწავლეთა განთავსება;
ü
განათება;
ü
ადაპტირებული ავეჯი, სივრცე;
ü სწავლების სტრატეგია.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გ) შეფასების აკომოდაცია:
ü
წერითი გამოცდის/ტესტირების ზეპირით
ჩანაცვლება ან პირიქით;
ü
ასისტენტი, რომელიც მონიშნავს პასუხებს;
·
გამადიდებელი, ლუპა;
·
ხმის გამაძლიერებელი;
·
კალკულატორი.
|
დ) დროის, გრაფიკის აკომოდაცია:
·
დროის გაზრდა;
·
შეფასების, გამოცდის ეტაპობრივი
ჩატარება;
ü
დროის დაგეგმვა;
ü
დასწრების ინდივიდუალური გრაფიკი;
·
შესვენების ინდივიდუალური გრაფიკი
· დღის გრაფიკი, აქტივობების ხანგრძლივობა.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დამატებითი
სერვისების საჭიროება
(განმარტება: შესაძლოა სსსმ მოსწავლეს
ესაჭიროებოდეს დამატებითი სერვისები სკოლაში სრულფასოვანი ინტეგრაციის
ხელშეწყობისთვის, მაგ. ინდივიდუალური გაკვეთილები რესურს ოთახში, ინდივიდუალური ასისტენტის მომსახურება, მობილობა-ორიენტაციის
ტრენერი, ჟესტური ენის თარჯიმანი, სასკოლო ავტობუსით მომსახურება, ადაპტირებული
ავეჯით სარგებლობა და სხვ.)
|
დიახ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დადებითი
პასუხის შემთხვევაში, დააკონკრეტეთ
საჭირო სერვისი:
სასკოლო
ავტობუსით მომსახურეობა, ადაპტირებული ავეჯით სარგებლობა. საპირფარეშო,
მომვმლელი ჰიგიენური პროცესების მოგვარებაში.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შენიშვნა: დადებითი პასუხების შემთხვევაში პირადი საქმე
უნდა შეიცავდეს შესაბამის დოკუმენტაციას (სამედიცინო ინფორმაცია,
მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა, სხვა სპეციალისტების დასკვნა), რომელშიც
შესაბამისი სპეციალისტის მიერ დასაბუთებული უნდა იყოს აღნიშნული საჭიროებები.
კლასის დამრიგებლის ხელმოწერა _____ნათია გოგოლაძე
დირექტორის ხელმოწერა __გოჩა მუმლაძე
მშობლის
ხელმოწერა _მთვარისა ტალახაძე
შეფასების შედეგები
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა უნდა ითვალისწინებდეს
ინფორმაციას ბავშვის აკადემიური, კოგნიტური, სოციალური,
ქცევითი, ემოციური, მოტორული და სხვა სფეროების
შესახებ
აკადემიური უნარები
(აფასებს საგნის
მასწავლებელი)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
წერა
|
საწერი საშუალება უჭირავს სწორი ფორმით.
|
უჭირს ვერტიკალური და ჰორიზონტალური
ხაზების გასმა, ასოების შემოხაზვა.
უჭირს ასოს ჩაწერა.
უჭირს სიტყვის ჩაწერა
|
კითხვა
|
შეუძლია ამოიცნოს დადებითი და უარყოფითი პერსონაჟები
და დაახასიათოს თითოეული მათგანი ორი-სამი სიტყვით.
|
ვერ მეტყველებს და არ შეუზლია ასოების
გადაბმით წაკითხვა. უჭირს დამოუკიდებლად აზრის გამოხატვა, ჩამოყალიბება.
|
თხრობა
|
წაკითხული ან მოსმენილი ტექსტის შინაარსს
გადმოსცემს მარტივი სიტყვების საშუალებით.
|
უჭირს ბგერების გამოთქმა და წინადადების
შედგენა, მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
ანგარიში
|
ანგარიშობს თითებით ერთიდან ათამდე.
|
არ შეუძლია დროში ორიენტაცია, ვერ
გამოთქვამს წელიწადის აღმნიშვნელ სიტყვებს.
|
კოგნიტური (შემეცნებითი) უნარები
(აფასებს სპეც მასწავლებელი ან/და ფსიქოლოგი
)
|
ძლიერი მხარეები
|
სუსტი მხარეები
|
აღქმა
|
||
ყურადღება
|
||
მეხსიერება
|
||
აზროვნება
|
||
მეტყველება
|
||
ქცევა და ემოცია
|
||
კomunikacია
|
||
msxvili motoruli
unarebi
|
||
natifi motoruli
unarebi
|
||
funqciuri unar-Cvevebi (კვება, ჩაცმა გახდა, ტუალეტი,
საკუთარი ნივთების მოწესრიგება...)
|
||
ინტერესები, განსაკუთრებული მიდრეკილებები
|
||
საგანმანათლებლო გარემოს შეფასება
|
საჭირო რესურსების ჩამონათვალი, რაც
მნიშნელოვანია სსსმ მოსწავლის სწავლის ხელშეწყობისთვის, მაგ ადამიანური ან/და
მატერიალური რესურსი
|
|
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:
____________________________გოგიტა მუმლაძე________
კლასი: ________________________მე-5______________________________
საგანი: _______________ჩვენი საქართველო________________________________________
მასწავლებლის სახელი-გვარი: __ნინო გრძელიშვილი________________________________
თარიღი:
______________________2.10. 2017წ________________________________
აქ იწერება მონაცემები
მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს
აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის
შედეგების გრაფაში
შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები
სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების
საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა:
ნინო გრძელიშვილი
დირექტორის ხელმოწერა:
გოჩა მუმლაძე.
|
შენიშვნა:
ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
საგანი: ჩვენი საქართველო
მიმართულება: სახელმწიფო მმართველობა და
პოლიტიკა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული )
1 საზ. მეც.V-VI.7. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის
მმართველობაში მონაწილეობდნენ
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
2
3
|
·
დროის სკალაზე აღნიშნავს,
მისი აზრით, ყველაზე მნიშვნელოვან ოთხ (ან ხუთ) ქართველ პოლიტიკურ მოღვაწეს უძველესი დროიდან დღემდე.
·
ჩამოთვლის სხვადასხვა დროს
მოღვაწე ისტორიულ პირებს. განსაზღვრავს მათ როლს მმართველობით სტრუქტურებში;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
გაეცნობა
საქართველოს ისტორიულ მოღვაწეებს.
|
სახელმძღვანელოში
მოცემული წყაროები, ფოტო-მასალა
|
2
|
დამატებით
მოუსმენს ვიდეო-მასალას გამოჩენილი პირების მიღწევებისა და დამსახურებების
შესახებ
|
ინტერნეტი,
ვიკიპედია,
youtube
|
3
|
მოახდენს
საქართველოს მმართველების განსხვავებას ეპოქების მიხედვით.
|
დაფა, დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო.
|
4
|
დროის სკალაზე მუშაობა,მოღვაწე პირების დალაგება
ქრონოლოგიურად.
|
ფოტო-
მასალა,
ფლიჩ-ფარტი.
მარკერი.
|
შენიშვნა:
ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
გრძელვადიანი მიზანი:
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
1
სექტემბერი-დეკემბერი
|
2თვე
იანვარი
თებერვალი
|
თვე
3
მარტი
აპრილი
|
თვე
4
მაისი
|
თვე
5
ივნისი
|
|
1
|
გაეცნობა
საქართველოს ისტორიულ მოღვაწეებს.
|
დეკემბრის
თვის მიზანი მიღწეულია ნაწილობრივ,რადგან მოსწავლეს მოწყვლადი ჯანმრთელოდის
მდგომარეობის გამო გაუცდა გაკვეთილების უმეტესობა,რამაც შეუშალა ხელი დასახული მიზნის შესრულბას.ამ მიზანზე
მუშაობას ვაგრძელებთ მეორე სემესტრის დასაწყისში.
|
იანვარიის
დასასრულს მოსწავლემ აქტიური მუშაობით შეძლო დასახული მიზნის შესრულება.
|
მოსწავლისთვის
საინტერესო და სახალისო აღმოჩნდა ეს აქტივობა.რამაც ხელი შეუწყო დასახული მიზნის
მიღწევას.
|
ჯანმრთელობის
გაუარესების გამო შეფერხდა არსებული აქტივობის შესრულება.თუმცა თვის დასასრულს
განხორციელებული სხვადასხვა აქტივობებით მოსწავლემ შეძლო ისტორიული პირების
გარჩევა ეპოქების მიხედვით.
|
შექმნილი
რესურსი-საქართველოს მეფეები დროის სკალაზე მოსწავლისთვის საკმაოდ საინტერესო
აღმოჩნდა.მან შეძლო ერთმანეთისაგან გაერჩია სხვადასხვა საუკუნეში მოღვაწე
მეფეები და დაალაგა ისინი დროის სკალზე ეპოქების მიხედვით.
|
2
|
დამატებით
მოუსმენს ვიდეო-მასალას გამოჩენილი პირების მიღწევებისა და დამსახურებების
შესახებ.
|
|||||
3
|
მოახდენს
საქართველოს მმართველების განსხვავებას ეპოქების მიხედვით.
|
|||||
4
|
დროის სკალაზე მუშაობა,მოღვაწე
პირების დალაგება ქრონოლოგიურად.
|
|||||
5
|
მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება
განმავითარებელი კომენტარით
მნიშვნელოვანია, ინდივიდუალურ სასწავლო
გეგმას თან ახლდეს სასწავლო წლის მანძილზე შესრულებული მოსწავლის ნამუშევრები,
დავალებები.
No comments:
Post a Comment